Wednesday 23 July 2014


 KOR PERKHIDMATAN DIRAJA
14 KOMP ANGKUT KPD (AW)  Askar Wataniah Kem Tebrau 80990 Johor Bharu Johor 




                     
                           Asalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh . 
                   Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Syawal Yang bakal tiba
        Disini saya kongsi kan beberapa gambar  Majlis berbuka 14 Komp Angkut KPD (Aw)
     




                         Gambar - gambar kenangan ketika berbuka bersama 



                                 Wajah wajah keriangan sewaktu berbuka :)


                     

                          Antara sahabat - sahabat yang memeriahkan majlis





                     Keserasian antara Jurulatih kami dan anak buahnya :)



                 

                       Diantara orang lama dalam 14 Komp Angkut (AW) Yang kami segan 
                       Abang nuar yang sangat disenangi oleh semua orang ....




Akhir kata dari saya , saya menyusun 10 jari memohonkan kemaafan daripada
tuan- tuan , puan - puan andainya saya ada melakukan kesalahan kecil mahupun
besar ,selamat hari Raya kepada semua sahabat , kawan kawan . 
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
DARI SAYA.


No comments:

Post a Comment